Retourneren

Retourneren:

Wilt u uw bestelling retourneren, kan dat naar bovenstaand adres. Voor een snelle afhadeling zouden wij het op prijs stellen als u de reden dat u retourneert aan ons doorgeeft. Na controle van de artikelen - deze mogen niet geopend zijn - zullen wij altijd tot terugbetaling overgaan. Ook raden wij aan uw bestelling aangetekend te retourneren; wij zijn niet aansprakelijk voor pakketten die  - niet door ons verstuurd - zoek raken. U kunt ons ook om een retour etiket vragen, mail dan naar info@dutchhairshop.nl dan kost uw retourzending helemaal niets.

U kunt ons retourformulier hier vinden

1 Klachtenafhandeling
1.1 Klachtenafhandeling
Heeft u onverhoopt een klacht over uw bestelling en/of over onze diensten die u wilt voorleggen?
Klachten dienen altijd eerst met Dutchhairshop.nl getracht te worden opgelost.

De procedure gaat als volgt:


- Vermeld duidelijk uw factuurnr. soort product(en) en korte omschrijving van uw klacht en mail deze naar info@2honderdprocent.nl
- Een bevestiging van uw klacht zullen wij u binnen 3 werkdagen per mail sturen.
- Uw klacht zullen wij zsm mogelijk doch uiterlijk binnen 14 dagen in behandeling nemen en u per email een passende oplossing bieden.

Niet tevreden over de afhandeling van uw klacht? Dien uw klacht binnen 3 maanden in bij:

www.sgc.nl:
Geschillencommissie Webshop
Postbus 90600
2509 LP te Den Haag